20 Haziran 2009 Cumartesi

BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

CANIM AİLEM VE BABACIĞIM
benim babam dünyanın en iyi babasıdır.neden biliyor musunuz?
babasız büyüdüğü halde ideal baba olabildiği için
çocukluğumu düşündüğüm zaman hiç kötü anım olmadığı için
babamla yaptığım ve paylaştığım çok anım olduğundan
babam her işi halleder diye düşündüğümden
yapmacıksız kendin gibi olmayı öğrettiğinden
her saniyesini ben ve kardeşlerimle parkta ormanda geçirdiğinden
biz yanında olmadan hiç plan yapmadığından
35 senedir yanında biz olmadan tatil yapmadığından
35 senedir biz yanında olmadan 1 kere bile restorana gitmediğinden
hayatının her anına bizi de kattığından ne olursa olsun en kızgın anında bile _babam beni seviyor beni asla bırakmaz nasıl olsa beni affedecek_diye düşündürdüğünden
bana hep güvendiğinden
karşılıksız verdiğinden
ve daha yazabileceğim milyonlarca satırdan dolayı sana çook teşekkür ederim babacığım ben de oğluma senin bize verdiklerini vermek böyle hissettirmek istiyorum.SENİ ÇOOOK SEVİYORUM İYİKİ BENİM BABAMSIN BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN.

CANIM OĞLUM VE CANIM KOCACIĞIM
canım kocacığım sanada babalığının bu 6. senesinde söylemek istediklerim var...bence oğlumuzda sana duygularını aktarabilecek yaşa geldiğinde şunları düşünecek... babacığım ben senin babanı tanıyamadım keşke tanısaydım biraz da dedeciğimle oyun oynayıp onun da babalar gününü kutlasaydım bana senin gibi bir babaya sahip olma şansı verdiği için ona teşekkür edebilseydim.sen dünyanı en iyi babasısın çünkü beni seviyorsun o harika sakinleştirici ses tonunla bana hep beni sevdiğini söyleyip içimi huzur ve güvenle dolduruyorsun.senin göğsün tüm korkuların bittiği yer ellerin sıcacık güven dolu gözlerin sevgi ve şefkat dolu beni sevdiğin için ve bana büyüyünce babam gibi olacağım dedirttiğin için sana teşekkür ederim SENİ SEVİYORUM BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN...

3 yorum:

  1. bu ne kadar duygu yüklü bir yazı olmuş.yüregine saglık.

    YanıtlaSil
  2. cok guzel yazmissin canim ablacigim seni seviyoruz isil-tolga

    YanıtlaSil