11 Kasım 2009 Çarşamba

PAZILI KOL BÖREĞİ


PAZILI KOL BÖREĞİ
sevgili arkadaşım seda nın tarifini sizlerle paylaşmak istiyorum gerçekten de çok lezzetliydi ben
yaparken 1-2 malzeme ekledim..
MALZEMELER
1 kilo yufka
1 su bard yoğurt
1 çay bard ayçiçek yağı
2 kuru soğan 1 bağ pazı
biber salçası
şeker
1 yumurta tuz
susam
YAPILIŞI
için yapılışı:
soğanları yemeklik doğrayalım ,pazıyıda yıkayıp ince ince kıyalım sapları ayıralım.iyice kavuralım.salçayı ekleyip altını kapatalım.susamları ekleyelim.soğumaya bırakalım.
yoğurdu yumurtayı ve yağı karıştıralım.yufkaları ortadan ikiye bölüp önce sulu harcı sonra pazılı harcı içine uzunca yeleştirip kenarları kapatarak rulo yapalım.tüm yufkalara bunu uygulayalım.ister yan yana ister gül şeklinde yapıp yağladığımız tepsiye yayalım.üstlerine yumurta sarısı sürelim.180 derece fırında 30 -35 dk üstü kızarana kadar pişirelim afiyet olsun. ben pazı olmadan aynı malzemelerle ıspanaklı börekte yapıyorum susam çok yakışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder