19 Mayıs 2009 Salı

1 ayda 10 kilo verebilirsiniz sadece paylaşın

DİYET KARDEŞLİĞİ

Yıllardan beri diyetler hakkında o kadar çok bilgi edindim ki en son gittiğim diyetisyen bildiklerime şaştı kaldı ne varki bilmek başka uygulayabilmek başka..
ama anladım ki diyet paylaşılınca güzel ve daha kolay..

Arkadaşlar aslında yaz için geç kaldık ama şöyle eylüle doğru zayıflayıp düğün mevsiminde arkadaşlarının ve sevdiklerinin mutlu gününde incecik olmak isteyenler için sağlklı ve kolay bir diyet var .bugün itibariyle ben de bu diyete başlıyorum.ve gün ve gün diyetimi sizinle paylaşıyorum...işte 1 ayda 10 kilo verdiren diyet amaaaa 10 kilo vermek göreceli bir durum 10 ve üzeri fazla kilosu olanlar 10 kiloya erişebilir ama daha az kilo fazlası olanlar 5 veya 6 kilo verebilirler bu diyetle...

Kahvaltınız 300 - 350, öğle ve akşam yemekleriniz 350 - 400, ara öğünleriniz ise 65 kaloriden oluşuyor. Bu diyet programına uyarsanız, yedi günde üç kilo verebilirsiniz.
bu diyeti hep görüyordum ilk kez tam olarak uygulayacağım hepinize kolay gelsin.

SABAH
· Bir dilim kepek ekmeğine sürülmüş yağsız labne, yanında bir adet domates ya da greyfurt ve bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.
· İki dilim kepek ekmeğiyle hazırlanmış peynirli tost, bir adet yumurtayla yapılmış omlet, bir adet domates.
· Bir adet elma, 30 gram müsli, bir çay kaşığı bal ve 100 gram yağsız sütle hazırlanmış elmalı müsli.
· Bir dilim reçelli ya da ballı etimek, 40 gram yağsız salam ya da tavuk göğsü, yarım adet salatalık
· Çalışan kadınlar için, bir adet muz, bir adet elma, bir adet kividen oluşan meyve tabağı

ÖĞLE

· Bir porsiyon yağsız tavada hazırlanmış sebze ızgara
· İki dilim vejetaryen pizza
· Bir kase çorba, bir dilim kepek ekmeği, 20 gram yağsız peynir
· Bir adet fırında patates, yanında haşlanmış sebze
· Çalışan kadınlar için, Salata yapraklı, peynirli, domatesli sandviç, yanında bir bardak domates suyu

AKŞAM

· Bir adet kepek ekmeğiyle hazırlanmış domatesli, biberli, peynirli tost
· Patates, kabak ve bamyayla hazırlanmış bir tabak yağsız türlü
· Bir tabak spagetti bolonez
· İki adet etli domates dolması
· 250 gram haşlanmış patates, üzerine maydanoz, karabiber ve tuz serpebilirsiniz.

Ara öğünler

65 kaloriden az
· Bir adet kayısı
· Bir adet elma
· Bir adet portakal ya da greyfurt
· Bir avuç dolusu üzüm ya da kiraz
· Bir adet şeftali
· İki - üç adet havuç
· 150 gram yağsız yoğurt
· İki adet bisküvi

65 kaloriden fazla
· Bir adet muz
· Bir adet armut
· 150 - 200 gram diyet meyve yoğurdu
· 150 gram probiyotik yoğurt
· Bir adet çokoprens
· Üç parça çikolata

Diyetisyen Aşkın Yüksel

2 yorum:

  1. ben de diyete başladım :)sonuçlarını yazacağım...haydi hayırlısı

    YanıtlaSil
  2. merhaba ışılcığım öncelikle yemeğimi deneyip memnun kalmana çok sevindim.inşallah diğer tariflerime de bakarsın.seni zevkle linklerime ekledim sanırım bundan sonra sık sık geleceğim bloğuna.diyette başarılar dilerim.zor bir iş bilirim gerçekten de.ben de kilo verdim idealime kavuştum ama tekrar almaktan o kadar korkuyorum ki diyet hala devam ediyor ben de.sana kolaylıklar diliyorum ve sonuçları merakla bekliyorum.
    NOT;MÜZİKLER TAMMMMM BENLİK..SADECE MÜZİK İÇİN BİLE GELİNİR.SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil